poniedziałek, 16 września 2013

Wtorek, 17 września.

Śniadanie: owsianka ze słonecznikiem i siemieniem lnianym  200-250 kcal
Obiad: warzywa na patelnię 1/2  130 kcal
Kolacja: jabłko  60 kcal
Napoje:
kawa z mlekiem  20 kcal
herbata
woda

Poniedziałek zakończony sukcesem. Nie poszłam biegać, ale to się zmieni. Jutro pójdę, chociaż na 30 min. Chcę chudnąć, ale chciałabym zyskać również fantastyczną sylwetkę, a nie obwisłą skórę. 
Zaczęłam aerobic. To genialny sposób na ćwiczenia. Polecam:)
Posty jak na razie będą wyglądały mniej więcej tak, bo nie mam czasu, by napisać coś dłuższego.
Pozdrawiam i bardzo dziękuję za wsparcie i odwiedzanie mojego bloga. Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Masz piękne bilanse ,do pozazdroszczenia :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bilans :) ja właśnie zaczynam biegać i mam nadzieję, że to polubię. I pokonam lenia. Zazdroszczę Ci samozaparcia :] trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak trzymaj ;) i dobrze, że będziesz ćwiczyć, przyspieszy odchudzanie i wyrobi Ci sylwetkę ;3
    Powodzenia

    http://chuda-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny bilans :) Dobrze wiedzieć że komuś innemu idzie chociaż lepiej... aaa to ciało po bieganiu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Ciebie :* Jestem nowa i miło byłoby dostać odrobinkę wsparcia od Was.. Więc zapraszam http://www.xbeperfect.blogspot.com :*
    Trzymajcie się chudo!

    OdpowiedzUsuń