niedziela, 1 września 2013

Strach i mała głodówka.

Jutro rozpoczęcie roku szkolnego. Zaczynam panikować. Nowe miejsce, nowi ludzie i ogromna ilość nauki. Prawdę mówiąc, to mi się nie chce. Siedzenie nad książkami przez weekendy i zarwane nocki, by dostać piątkę, czy szóstkę, brak życia towarzyskiego. Ma to również swoje plusy, bowiem brak czasu na jedzenie, co oznacza chudnięcie:)
Ale naprawdę się boję iść do szkoły Kochane. Tak ie dawno zaczynałam gimnazjum, a teraz już liceum. Pamiętam jak trzy lata temu byłam  przejęta, a teraz powtórka z rozrywki (wiem, jestem panikarą).
Dzisiaj się trochę przegłodzę. Zajmę się porządkami, bo ich nigdy nie za wiele:)
Bilans dodam przy okazji.
Czy mam się bać? Jak zostają przyjmowane pierwsze klasy i jak są traktowane (przez nauczycieli i uczniów)? I jak tak naprawdę jest z tą nauką. Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi. Buziaki, Aga.
Sorki, że tak chaotycznie piszę, ale nie mogę jakoś dobrać słów.
PS. A to mała motywacja przy głodówce.

7 komentarzy:

  1. Też zaczynam szkołę średnią i boję się tak samo jak Ty ,jednak obawa przed nieznanym jest czymś zupełnie normalnym . Na pewno będzie dobrze ,a ten lęk okaże się zupełnie bezpodstawny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jutro zaczynam pierwszą klasę liceum, ale idę na spokojnie i niczym się nie przejmuję. Byłam pierwszym rocznikiem, który został przyjęty do nowo otwartego gimnazjum przy tym liceum, więc szkołę i nauczycieli już dobrze znam. Zresztą, klasę też w mniejszym stopniu. Myślę, że .. nie masz się czym przejmować. Będzie dobrze. Tylko nie zapominaj o uśmiechu na twarzy. I nie zamykaj się w sobie, bądź otwarta na ludzi. Zobaczysz, poznasz nowych kolegów/koleżanki. Kto wie, co z tego wyniknie?? Cokolwiek się stanie, cokolwiek będzie... wierzę, że nic nie dzieje się bez przyczyny ^^ Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że masz rację:)

      Usuń
  3. Ja w tym roku zaczynam 2 klasę gimnazjum,ale też będę miała nową klasę bo zmieniałam szkołę.Nie denerwuj się ;)
    http://droga-do-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Liceum było jedną z najfajniejszych szkół do jakich chodziłam tak wiec mam nadzieję, że i tobie się spodoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkie tempo nauki, to na pewno, trzeba być bardzo systematycznym.

    OdpowiedzUsuń