niedziela, 8 września 2013

Relacja z pierwszego tygodnia.

Ostatnio czytałam Wasze komentarze (jak zwykle uśmiechem na twarzy) i zamierzam teraz na pare odpowiedzieć. 
1. Jak robię owsiankę?
Gotuję wodę (ok. 100 ml) z miodem (pół łyżeczki). Gdy woda zaczyna wrzeć dodaję 2-3 łyżki płatków owsianych błyskawicznych. Wszystko się gotuję, a ja czekam aż zgęstnieje. I gotowe:)
2. Jak tam w szkole?
Prawdę mówiąc średnio. Dopiero się poznajemy, ale wątpię, żeby narodziły się przyjaźnie, które przetrwają po studia. Zobaczymy jak to będzie, ale jak na razie nie mogę narzekać. Oczywiście "mało inteligentne" dziewczyny również są, ale nie zamierzam się z nimi zaprzyjaźnić, tylko żyć w zgodzie, bo jak mówi przysłowie "przyjaciół trzymaj blisko, ale wrogów jeszcze bliżej". 
A Wy jak się odnajdujecie w nowych szkołach?
Życzę Wam powodzenia w nowych szkołach, w nowym roku szkolnym i w życiu. Trzymajcie się chudziutko. Buziaki, Aga.
thinspo
loveit.pl

4 komentarze:

  1. Chyba wypróbuję ten Twój przepis na owsiankę ,bo brzmi ciekawie ;D U mnie w szkole podobnie jak u Ciebie - nie znam nikogo ,dopiero się poznajemy,ale myślę ,że w drugim półroczu już powinno być lepiej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas na początku też było sztywnawo, ale już pod koniec tygodnia zaczęliśmy rozmawiać, nawet by się nie pomyślało, że niektóre osoby mogą być takie fajne :)
    Będzie dobrze! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ciekawy sposób na owsiankę, może kiedyś wypróbuję ;)
    Ja już w mojej szkole drugi rok, więc nic nowego mnie na razie nie spotkało. I szczerze mówiąc też wątpię, aby jakaś przyjaźń nawiązała się i wytrzymała aż po studia, choć znam te osoby już ponad rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przepis na owsiankę ;)Ja jestem w 2 gimnazjum,ale mam nową klasę

    OdpowiedzUsuń