niedziela, 8 września 2013

Plan posiłków: poniedziałek-środa.

9 września
Śniadanie: jogurt  126 kcal
Obiad: warzywa z makaronem ryżowym  200 kcal
Kolacja: 2 kromki pieczywa ryżowego z twarogiem  72 kcal
Napoje:
2 kawy z mlekiem  20 kcal
herbata  10 kcal
woda
Ćwiczenia: marszobieg  30-40 min
Razem: 430 kcal

10 września
Śniadanie: kromka pieczywa ryżowego z twarogiem, 3 ogórki  51 kcal
Obiad: warzywa z makaronem ryżowym  200 kcal
Kolacja: jogurt  145 kcal
Napoje:
2 kawy z mlekiem  20 kcal
herbata  10 kcal
sok jabłkowy  145 kcal
woda
Ćwiczenia:
jogging  30 min
Razem: ok. 600 kcal

11 września
Śniadanie: owsianka  150 kcal
Obiad: 2 jabłka  70 kcal
Kolacja: 2 kromki pieczywa ryżowego z twarogiem, 3 ogórki  87 kcal
Napoje:
2 kawy z mlekiem  20 kcal
herbata  10 kcal
woda
Ćwiczenia:
jogging  30 min
Razem: 350 kcal

Postaram się teraz dodawać bilanse w takiej formie. Jeśli coś się zmieni, to Was poinformuję. Wiem, że drugi dzień jest dość obfity w kalorie, ale nie chcę dostać napadu, dlatego zdecydowałam się na 600 kcal. Trzymajcie za mnie kciuki i motywacji:)
Buziaki, Aga.
PS. DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE, BARDZO MIŁO SIĘ JE CZYTA. SĄ RÓWNIEŻ WSPANIAŁĄ MOTYWACJĄ:)

6 komentarzy:

  1. Ładny plan, byle się powiódł w realizacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tyle, że imponujący plan :) Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, Twoje bilanse są dla mnie jak marzenie ! Może sama coś of Ciebie podpatrzę. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawa! Tak trzymaj dziewczyno! Nadrobiłam twojego bloga.
    Strasznie podobała mi się notatka z 17 sierpnia - ,,Pro Ana - moje nowe życie''. Była pełna walki i silnej woli, właśnie tego ci życzę (jak zwykle). Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe bilanse , powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń