sobota, 21 września 2013

Lost.

Ostatnio się trochę pogubiłam. Nie wiem od czego zacząć, nie mam ochoty na nic. Moje odchudzanie, poszło w las, pojawił się za to senes. Nie chcę mi się o tym pisać, bo nie ma się czym chwalić. Tyłek mi rośnie i niedługo nie zmieszczę się w drzwi.
A teraz prośba do Was. Potrzebuję sprawdzonych metod na to, by chudnąć 1 kg dziennie. Chcę jak najszybciej schudnąć.
Dziękuję, że mnie odwiedzacie i wspieracie, ale wiem, że na to nie zasługuję.
Pozdrawiam i przepraszam, że cały czas zawodzę.

2 komentarze:

  1. Baletnica działa bardzo dobrze, problem w tym, że zniszczy ci metabolizm, więc jak już ją skończysz to będziesz musiała bardzo powoli i stopniowo wracać do jedzenia 'normalnego'.
    Są dwa rodzaje diety baletnicy, ja polecam ci pierwszy wariant. Wyskoczy ci jak wpiszesz w google.

    nika-kyoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czuję się zagubiona, ale może to dlatego, że dopiero zaczynam. Zauważyłam, że masz dużo silnej woli. Więc proszę Cię o wsparcie :)
    http://my-dreams-comin-true.blogspot.com/2013/09/nowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń