środa, 7 sierpnia 2013

"Sex and the city", thinner and thinner Miley and gluttony

Na pewno kojarzycie serial "Seks w wielkim mieście". Niedawno obejrzałam wszystkie sezony. Odcinek za odcinkiem. Prawdę mówiąc, nie żałuję! Razem z "Desperate Housewives" dał m dużo powodów do radości, na niektórych scenach płakałam ze śmiechu do łez. Serdecznie Wam polecam oba seriale. Ale do czego zmierzam... Tej nocy nie zmrużyłam oka. Nie mogłam, znowu. O dziwo nie zmarnowałam tego czasu aż tak bardzo. Popijając na przemian kawę z herbatą, oglądałam historie czterech singielek z Manhattanu, kochających szpilki, torebki i projektantów. W między czasie przepisałam tabelę kaloryczne do innego zeszytu (po co? Nie wiem. Chyba z nudów albo dla utrwalenia) i czytałam "Quo Vadis" Sienkiewicza. W sumie noc udana, tylko strasznie męcząca. Mam nadzieję, że dziś jak na człowieka przystało, spędzę noc w łóżku, smacznie śpiąc.
Dzisiejszego bilansu Wam nie podam, bo wstyd. Nawet nie będę się rozpisywać. Strasznie mi głupio. W poniedziałek ważenie, którego strasznie się boje! Jutro muszę iść do apteki, więc wsiądę na rower i pojadę jak najdłuższą drogą z nadzieją, że nie dostanę zawału:)
Dziś buszując na pudelku znalazłam zdjęcia Miley. Dziewczyna się wyrobiła, nie ma co. A Wy co myślicie?
Oto kilka fotek. Pozdrawiam i życzę wytrwałości oraz silnej woli, których tak mi brakuje.
PS. Mam pytanie. Nie wiecie może jak tam z metabolizmem, gdy nie śpimy? Spowalnia się? Jeśli wiecie, to piszcie w komentarzach:) Dzięki.
Miley CORAZ CHUDSZA?! (FOTO)Miley CORAZ CHUDSZA?! (FOTO)Miley CORAZ CHUDSZA?! (FOTO)Miley CORAZ CHUDSZA?! (FOTO)Miley CORAZ CHUDSZA?! (FOTO)


4 komentarze:

  1. Te dzisiejsze grzeszki musisz spalić. Poćwicz trochę to waga w poniedziałek nie będzie taka zła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Tylko przez brak snu, nie mam na to siły. Masakra...

      Usuń
  2. Jeżeli śpisz mniej niż 6-8 godzin to spowalnie strasznie i organizm czuje się zresztą też zmasakrowany bez snu więc to nic dobrego dla ciała takie zarywanie nocy niestety ;-(
    Uff, próbuję się zabrac za serial "Sex..." , ale póki co czeka mnie jeszcze do nadrobienia "Hannibal" i "the walking dead" więc ten serial troszkę się jeszcze w czasie odłoży ;;-P
    No, ciało ma fajne, trochę za bardzo wychodzone jak na mój gust tylko ;-)



    http://projekt-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Hannibal" też jest świetny. Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Pozdrawia.

      Usuń