niedziela, 18 sierpnia 2013

Jak zamierzam schudnąć 10 kg w 2 tygodnie?

Pewnie jesteście zdumione i nie wierzycie, ale właśnie to zamierzam zrobić. Chcę pozbyć się 10 kg w przeciągu dwóch tygodni. Dzięki bardzo restrykcyjnej diecie możemy po pierwsze stracić sporo na wadze, po drugie, skurczyć sobie żołądek, a po trzecie, co najważniejsze, cieszyć się szczuplejszą sylwetką.
Jutro będzie głodówka. Ale taka z prawdziwego zdarzenia. Bez kawy i soku. Dopuszczalna jest herbata (Rise - jest przepyszna, zielona, czerwona, ewentualnie owocowa, gdy tamtych będę miała dość) i woda. Choćby miało mnie skręcić nie zjem nic.
Moja dieta dopuszcza spożycie 500 kcal dziennie. Zamierzam również ćwiczyć przynajmniej 2 godziny dziennie. Wrócę też do medytacji i jogi, które tak bardzo mnie uspakajają, tym bardziej, że niedługo zacznie się rok szkolny, którego tak strasznie się boję, a ćwiczenia wspaniale koją nerwy i stres. Polecam.
Ale dieta i ćwiczenia to nie wszystko. Możemy nic nie jeść, a przy tym nie tracić na wadze. Dlaczego? Bo to staje się naszą obsesją. Będę optymistką (a to nie lada wyczyn, bo jestem realistką) i wierzę, że mi się uda. Dobre nastawienie to podstawa!
Czy któraś z Was chce się do mnie przyłączyć? Jeśli tak to piszcie: tojanapewno@gmail.com
PS. Na razie nie jestem w stanie się zważyć, bo waga odmówiła mi posłuszeństwa:(
Pozdrawiam, trzymam kciuki i wysyłam buziaki. Aga.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ambitny plan ;)
    Wierzę, że ci się uda kochana i oczywiście trzymam mocno kciuki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj również robię głodówkę, jak się uda to później będzie już tylko lepiej. ;*

    http://skinnydream96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też głoduję, będę głodować 5 dni. Damy radę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że damy. Nie mam innej opcji:)

      Usuń
  4. Podziwiam Cie i bede trzymac mocno za Ciebie kciuki zeby sie udalo :). Nie ma rzeczy niemozliwych, wiec na pewno Ci sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto się poświecić dla tej satysfacji :* Pozwodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ambitny plan, życzę ci powodzenia i mam nadzieję że dasz radę i osiągniesz cel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wsparcie:)

    OdpowiedzUsuń