piątek, 30 sierpnia 2013

I've put on weight!

Przytyłam. Nie mieszczę się w dżinsy, w których chodziłam przed wakacjami. Do rozpoczęcia roku szkolnego zostały 3 dni, a ja wyglądam jak potwór. Widziałam się w lustrze. Moje nogi wyglądają jak worki z ziemniakami, są okropne. A brzuch to zwały tłuszczu.
Dzisiaj tylko owsianka z kawą, a jutro zobaczymy. Jestem załamana...
Wiem, że Was zawiodłam, chce mi się ryczeć!!!
A to bonus: przestroga od cioci Agatki, żebyście pod żadnym pozorem nie ruszały słodyczy:)
Właśnie tak się czuję...


8 komentarzy:

  1. ja niestety też przytyłam :c spodnie, które miesiąc temu były za luźne, teraz są trochę za ciasne :c i czuję się tak samo jak ty :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poddawaj się! Szybko sprawisz, że spodnie będą na Tobie wisieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem załamana końcem wakacji. Nie wykorzystałam ich, chociaż miałam do tego możliwości. Nie schudłam tyle ile, chciałam, waga ledwo drgnęła :(. Dwa miesiące zmarnowane :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhh . Dobrze wiem co to znaczy. Też mam tę słabość... do czekoladek .. Mam nadzieję, że obie podniesiemy się na nogi. Nie przejmuj się i walcz dalej, a jak najdzie cię ochoto, to pomyśl o tym wszystkim co robiłaś, aby dojść do miejsca, w którym jesteś... lub ewentualnie włącz Fashion TV :) Powodzenia! Trzymam za nas wszystkie kciuki ! :)

    http://skinny-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za wsparcie, ale zmarnowałam dwa miesiące. Kurcze, powinnyśmy być chude jak szkapy. Przez te osiem tygodni, każda z nas powinna być na półmetku walki z kilogramami, przynajmniej...
    Cóż, trzeba wziąć się do roboty. Będziemy miały nauczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zawaliłam te dwa miesiace. Ale trzymam się nadziei, że jak wróci szkoła, to uda mi się zapanować nad życiem, uporządkować je i wrócić na dobry tor. Nic mnie tak nie cieszy jak porządek w zyciu, świadomość, że wiem co i jak i kiedy. To jest to, co nie smuci mnie,kiedy myślę o wrześniu. Trzymam za was kciuki, nie traćcie nadziei ! :) (( http://skinny-soul-fat-body.blogspot.com/ ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jesteś jedyna ,ja też zjadłam dzisiaj za dużo i czuje się jakby przybyło mi z 10 kg ;/ W każdym razie co by się nie działo nie należy się poddawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ile teraz warzysz? Trochę szkoda, że nie wykorzystałaś wakacji, ale do końca roku zostały jeszcze trzy miesiące, więc może ten czas uda Ci się lepiej wykorzystać niż na załamywaniu się ;-)

    OdpowiedzUsuń