sobota, 13 lipca 2013

SGD 6

2 kawy z mlekiem  60 kcal
błonnik, siemię lniane, płatki owsiane i żytnie, 3 łyżki jogurtu  200 kcal
100 g łososia gotowanego na parze  170 kcal
mleko 0,5%  40 kcal
herbata  40 kcal
Razem: 510/650 kcal
ćwiczenia z ciężarkami  30 min
Woda z Aqua Slim  1,5 l

Pierwsza, złota zasada, której będę się trzymać do końca życia. Nigdy nie wychodź z domu bez zjedzonego śniadania i wypitej kawy, gdy jesteś na tak niskokalorycznej diecie. Dziś mało nie padłam. Kawę piję już parę lat i coś mnie podkusiło, by wyjść na czczo. Głowa mało mi co nie eksplodowała.
W dodatku nie wiem, cym nie będę musiała porzucić SGD. Boli mnie wszystko, czuję każdy mięsień. W dodatku strasznie kręci mi w głowie. Leżę w łóżku przed komputerem lub telewizorem oraz chodzę na siłownie. Na szczęście w nieszczęściu moja przyjaciółka jest na wakacjach, więc nie mam wyrzutów sumienia, ale jakiś żal zawsze jest, że moi rówieśnicy chodzą na imprezy, a ja leżę w domu.
Pozdrawiam i życzę Wam powodzenia na dietach. Przepraszam Was, że musicie czytać te wypociny na górze, ale musiałam się komuś wygadać. 

3 komentarze:

  1. Bilansik ładny ;) Dobrze Ci idzie ;d Trzymaj się tego założenia o śniadaniu :) Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zamiast od razu rzucać SGD, najpierw zacznij dzień ze śniadaniem? Poźniej możesz pomyśleć najwyżej o czymś innym. ; ) Wytrwałości życzę. : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci idzie kochana ! ;)
    Trzymam kciuki abyś jednak wytrwała na tym SGD.
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń