środa, 10 lipca 2013

SGD 3

2 kawy z mlekiem  60 kcal
płatki żytnie, siemię lniane, 2 łyżki jogurtu  100 kcal
łyżka kaszy jęczmiennej z sosem warzywnym  35 kcal
ogórki gruntowe  50 kcal
woda 3 l
Razem: 275/400 kcal
Ćwiczenia
siłownia  1 h
ćwiczenia na nogi, brzuch i pośladki  40 min

BARDZO DZIĘKUJĘ WAM ZA WSPARCIE. TRZYMAM ZA WAS KCIUKI, WSPÓLNIE DAMY RADĘ!

11 komentarzy:

  1. super ci idzie, bilans świetny ;3 trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłas ochoty na kaszę jęczmienną, akurat mam i mnie teraz kusi! ;P

    Bilans masz genialny krótko mówiąc

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mało zjadłaś! Podziwiam! ;)
    Trzymaj się! Dodaje do obserwowanych ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. w SGD nie wllicza sie warzyw i owocow ;) bo one po godzine zostaja strawione i nie zalegaja w organizmie dlatego mozna bez obaw je wcinac, wiadomo nie wiadrami, ale tak normalnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bilans... no cóż... BRAWO! :D idzie ci super... motylka masz we krwi... czekaj, nie... ty jesteś motylkiem 100% idź na przód i chudnij! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję ,że się uda jest to cholernie ciężkie ale warto *-* !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ja od jutra zaczynam SGD także będzie mi bardzo miło, jak razem będziemy siebie nawzajem wspierać, bo widzę że Ty już jesteś na tej diecie ;*
    bilans naprawdę piękny, nawet zostalo Ci jeszcze pare kcal w zanadrzu:)
    ściskam mocno ;*
    chudzinabyc.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń