wtorek, 9 lipca 2013

SGD 2

2 kawy z mlekiem  60 kcal
siemię lniane, płatki żytnie, dwie łyżki jogurtu  95 kcal
300 g kalafiora  ok. 70 kcal
2 marchewki  30 kcal
herbata  5 kcal
Razem: 260/300 kcal
Ćwiczenia
siłownia  1 h
Kurcze, nawet nie wiecie jak mi się chce drożdżówki, lodów, czy czegoś w tym stylu. Zaraz mnie szlak trafi. Dawno tak nie miałam. Czuję strasznie irytujące ciepło w brzuchu. Aaaa!!!!
Wiem, że dam radę. Jestem głodna dlatego, że wczoraj mało zjadłam. Będzie dobrze, dam rade. Wszystkie damy. Będziemy chude.

7 komentarzy:

  1. Jasne że dasz radę! Wytrzymasz ;) A ochota minie jak wszystko :) Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. bądź silna! :) ja też mam dzisiaj ochotę 'na coś', ale mam nadzieję, że zaraz mi przejdzie ;c trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny malusieńki bilans ;) Słyszałam, że ochota na "coś słodkiego" mija po dwudziestu minutach. Oby dalej szło ci tak pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam Kochane. Naprawdę mnie motywujecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. dasz radę kochanie! perfekcja jest warta swojej ceny przecież wiesz :* przypomnij sb dlaczego chcesz schudnąć i pooglądaj thinspiracje powinno pomóc :* bilans świetny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa. Masz w 100% rację:)

      Usuń
  6. Super bilanse, bądź silna, bardzo dobrze Ci idzie, trzymaj się!
    http://lenkaproana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń