wtorek, 16 lipca 2013

Bilans, motywacja i obietnica.

15 lipca
2 kawy z mlekiem  60 kcal
herbata  16 kcal
musli z mlekiem 0,5%  150 kcal
mleko  90 kcal
warzywa   240 kcal
1,5 l wody z Aqua Slim
Razem: 556 kcal
16 lipca
2 kawy z mlekiem  60 kcal
herbata  16 kcal
musli z mlekiem   200 kcal
makaron ryżowy z brokułami   200 kcal
Razem: 476 kcal

Niestety skończyłam SGD. Nie miałam siły ćwiczyć nawet lepiej nie miałam siły wstać. Ćwiczenia to dla mnie podstawa. Po co się głodzić i nie móc nic robić, a potem płakać, że z ciała zrobiła się galareta? To bez sensu. Mój limit to 600 kcal dziennie, chociaż jak zjem 800 kcal to też się nic nie stanie. W środę lecę do Turcji. Strasznie się cieszę, chociaż żałuję bo nie będę mogła odwiedzać Waszych blogów i Was wspierać, ale po powrocie natychmiast odrobię zaległości. Obiecuje!
Znalazłam ostatnio to zdjęcie:
Nie mam pojęcia dlaczego, ale strasznie mnie zmotywowało. Jest piękne. Bardzo chciałabym mieć takie ciało. Coś fantastycznego... Baletnice to kobiety, które strasznie podziwiam. One nie mają chwili zwątpienia. Nie mogą zjeść za dużo i mają ogromną kontrole nad sobą  i determinacje. Są niesamowite.

5 komentarzy:

  1. No to życzę Ci miłych wakacji w Turcji ;-*
    Śliczna ta baletnica - ale nie wszystkie przestrzegają takiej restrykcyjnej diety, moja przyjaciółka tańczy w balecie i je wszystko, a nadal jest tak przepięknie chuda... Strasznie jej zazdroszczę ;-)

    http://projekt-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dążeniu do perfekcji :) Zapraszam do mnie, wspierajmy się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny bilans :)
    http://perfection-live-ev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne bilanse. Turcja na pewno do tego motywuje;)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych wakacji +trzymam za ciebie kciuki!
    Zapraszam do mnie :) Jestem w świecie 'pro-ana' dopiero od dwóch miesięcy a potrzebne jest wsparcie. http://proana-and-me.blogspot.de/
    Trzymaj się chudo.

    OdpowiedzUsuń