czwartek, 4 lipca 2013

Bilans - 4 lipca i trening

dwie kawy z mlekiem
warzywa: marchew, kalafior, fasolka szparagowa z sosem sojowym dla smaku
litry wody mineralnej z lodem
1 kromka pieczywa ryżowego
1/2 jabłka
Nie powiem Wam, ile dokładnie zjadłam warzyw, bo nie wiem. Po prostu cały dzień chodziłam głodna, nie mogłam się najeść (to ten dziwny rodzaj głodu). Warzywa mają bardzo mało kalorii, więc nie mam wyrzutów sumienia. Byłam dziś również na rowerze. W ciągu 40 minut przejechałam ok. 12 km, więc jak na pierwszy raz od zeszłego lata, to nieźle.
Dziewczyny, mam do Was pytanie. Macie sposoby, żeby nie czuć głodu. Próbuję go zapijać, ale nic z tego. Cały czas go czuję. Co Wy robicie w takiej sytuacji?
PS. Jak Wam idzie dieta i ćwiczenia? Oby wszystko zgodnie z planem. Pozdrawiam i życzę sukcesów w walce z kilogramami.
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Trzymam za Ciebie kciuki, kochana.
    Słyszałam, że głód można powstrzymać masując nosek. Coś takiego, jednak nie powiem Ci dokładnie o co chodzi, bo nie pamiętam.
    Ja gdy wypiję kawę nie czuję głodu przez moment.
    Czereśnie także chyba powstrzymują głód.
    A pijesz wodę, ale tak szybko? Byle jak najszybciej wypić całą butelkę. Potem już nie czujesz głodu.
    Pozdrawiam, trzymam kciuki i zapraszam do mnie.
    http://trudna-droga-do-perfekcji-by-diushi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno herbata zabija głód, można też żuć gumę, albo jakieś nie słodkie cukierki. Ja na szczęście nie mam tego problemu, bo lubię uczucie głodu, zawsze mi pomaga. Dzięki za wsparcie, trzymaj się!:*
    http://lenkaproana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ,z poprzednim komentarzem ,herbata hamuje uczucie głodu ,najlepsza jest miętowa . Najlepiej wypić ją przed posiłkiem . A poza tym skoro już jesz warzywa to równie dobrze możesz zrobić z nich sok ,który też zaspokaja głód. ;)

    OdpowiedzUsuń