poniedziałek, 24 czerwca 2013

To wraca jak bumerang.

Ile razy sobie obiecałam, że już nie będę się przeczyszczać? Ostatnio mi nawet dobrze szło, ale wczoraj. Piekłam babeczki z kremem. Prawdę mówiąc nie lubię takich rzeczy, ale się skusiłam. Zjadłam dwie. Ile to mam kalorii, nie wiem. Pewnie tysiące. Nie mogłam sobie poradzić z myślą, że tak coś tłustego, słodkiego i ohydnego będzie we mnie. Jesteśmy tym co jemy, a ja nie chciałam być tłusta, dlatego zaparzyłam sobie 6 torebek senesu i wypiłam je duszkiem. Dodatkowo wzięłam 4 tabletki.
Co tu opisywać? Ból był okropny. Zwijałam się, bo nie mogłam wytrzymać. Aczkolwiek się opłaciło, bo senes podziałał.
Kochane, powiedzcie mi co ja mam robić. Chcę być czysta, a nie przesiąknięta tym świństwem.

2 komentarze:

  1. Ja stosuję Xenne . Co prawda jest słabsza i zdarza się, że nie działa aż tak dobrze jak inne środki, ale za to po niej (przynajmniej mnie) nic nie boli ani nic niepokojącego się nie dzieje.
    Trzymaj się chudziutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Xenne to nic mi nie pomaga. Mogę wziąć 10 tabletek i tylko boli mnie brzuch. Nic więcej.
      Dzięki za komentarz. Tzrymaj się bardzo, bardzo chudo!

      Usuń