sobota, 15 czerwca 2013

Dziękuję!

Przepraszam Was kochane, ale ostatnio nie mam weny do pisania. Natomiast chciałam Wam bardzo podziękować za to, że jesteście ze mną. Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy. Bardzo, bardzo Wam dziękuję! Ostatnio mam doła, dlatego napad jest dzień po dniu. Prawdę mówiąc nie mam na to wszystko siły. Szkoda mi na to pieniędzy. Za dwa tygodnie wakacje. Wspaniale. Nie mogę się już doczekać.
Trzymajcie się kochane. Dacie radę. Jeśli macie jakiejś pytania, to piszcie. Z przyjemnością na nie odpowiem.

2 komentarze:

  1. Witaj! Masz świetnego bloga, bez wątpienia będę zaglądała tu częściej. Dzięki, że wtedy napisałaś mi ten komentarz, strasznie mnie to podniosło na duchu :) Teraz jakoś straciłam siłę do tego wszystkiego...

    Pozdrawiam i powodzenie, Rinka.

    http://rinka-ana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana. Damy radę, nie ma innej opcji:)

      Usuń