sobota, 29 czerwca 2013

Depresja?

Nawet nie wiem od czego zacząć. Nie chcę po raz kolejny się Wam żalić jak mi źle, że jestem sama z tym wszystkim. Zaczęły się wakacje, razem z nimi ogromne problemy. Jeziora, baseny, morza itp. Zaraz zaczną się wyjazdy, a ja jestem przerażona, bo nie chcę żeby ktoś mnie zobaczył. Boję się reakcji ludzi na mnie, choć wiem, że jestem normalna. Nie mam nadwagi, podobno jestem ładna (wszyscy mi tak mówią. - Jesteś piękna i inteligentna. -Skoro tak, to dlaczego w tym siedzę po uszy?), ale... mój umysł twierdzi inaczej. Zaczynam popadać w coraz większą depresję, którą z dnia na dzień coraz trudniej ukryć. Ostatnio odmówiłam mamie pójścia do restauracji tylko dlatego, że nie lubię, a wręcz się boję jeść kiedy inni się na mnie patrzą. Pewnie wiecie dlaczego. W poniedziałek dodam bilans z weekendu. Pozdrawiam. Aga.
Trzymajcie się i jak coś, to piszcie.
tojanapewno@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Uwierz w siebie, jesteś piękna ;)

    http://ana-is-my-way-to-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci. Jednak wiem, że dla siebie samej będę piękna, gdy zobaczę na wadze 48 kg. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteśmy same i nie jesteśmy. Jak to często bywa obok nas nie ma takich jak my, za to są setki kilometrów daleko od nas. To sprawia, że jest nam ciężko. . Bądź silna, wpadnę w poniedziałek ; )
    http://cold-illusion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. tak bardzo dobrze Cię rozumiem... trzymam kciuki, osiągniesz swój cel i będzie dobrze :)
    zapraszam do siebie, mam problem http://www.nadwagawrozmiarzes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mówią, że jesteś ładna to jesteś. Ja to wiem. :)
    Co do basenów, mam ten sam kłopot, znajomi próbują cię wyciągnąć do Parku Wodnego, a ty się tak okropnie krępujesz..
    Powodzenia, Trzymam kciuki:) Dostaniesz się na prawo.
    Rinka

    OdpowiedzUsuń