czwartek, 20 czerwca 2013

Aqua Slim - recenzja

Aqua Slim - działanie
L-karnityna uzupełnia dietę osób aktywnych fizycznie
Chrom wspiera metabolizm makroskładników odżywczych, pomaga utrzymać prawidłowy poziom cukru we krwi
Garciniacambogia pomaga pozbyć się zbędnych kilogramów, zmniejsza uczucie głodu.
Jak stosować?
Jedną saszetkę dziennie mieszamy z 1,5 l wody. Pijemy przez cały dzień. Woda ma wtedy przyjemnie słodki smak i bardzo fajnie się ją pije.
Jak oceniam?
Dla mnie jest to świetny suplement diety. Piła to przez cały dzień, dzięki czemu nie odczuwałam głodu. 
Bardzo fajne działanie. Musze jednak przyznać, że każdy organizm reaguje inaczej, więc musicie się przekonać same. czy jest sens to pić.
Więcej informacji na aquaslim.pl

2 komentarze:

  1. Przyznam, że jeszcze nie próbowałam. Chyba się skuszę. Niedawno skończyły mi się tabletki AsystorSlim - muszę przyznać, iż nie były najgorsze. Zmniejszają apetyt i (niby) przyśpieszają spalanie tkanki tłuszczowej.
    Pozdrawiam, Rinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam Asystor, ale mi nic nie pomógł:(

      Usuń