niedziela, 21 kwietnia 2013

To co lubimy najbardziej, czyli buty, ciuchy i kosmetyki oraz co nie co o diecie.

Od czasu do czasu postaram się Wam napisać recenzję. Jutro pojawi się moja opinia na temat Reebok Easytone. Postanowiłam pisać takie teksty, ponieważ sama wiem, jak ciężko czasami znaleźć normalną i prawdziwą opinię na temat danego produktu.
Nawołując do diety. Wzloty i upadki. Jak u każdej z Nas, raz lepiej raz gorzej. Wczoraj wieczorem przygotowałam sobie obiad na dziś. Kupiłam warzywa Hortex z lubczykiem i rozmarynem. Pachniały cudownie podczas gotowania. W paczce jest 450 gram, czyli 220.5 kcal. To niewiele. Czasami do takich warzyw dorzucam makaron durum - ok. 8 szt. i rybę - np. 100 g łososia.Taki obiad jest bardzo bogaty w składniki odżywcze. I tym sposobem mam posiłek na cały dzień, ponieważ ja wychodzę z założenia, żeby jeść wtedy, gdy organizm się tego domaga. Nie mówię o ogromnym i tłustym posiłku, NIGDY, ale np. o marchewce i jabłku, tak, że nie czuć głodu. Bo przecież chcemy być chude. Pamiętajmy, jesteśmy tym, co jemy!
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz