niedziela, 21 kwietnia 2013

Reebok Easytone

Dziś z moją przyjaciółką przeszłam ok. 5 kilometrów w Reebok'ach. Buty sprawdziły się rewelacyjnie. Na początku jest dziwne uczucie, ponieważ podeszwa jest wymodelowana zupełnie inaczej niż w zwykłych butach.
Nie są to buty typowo do biegania, tylko do modelowania pośladków i nóg. Zobaczymy jak się będą sprawdzać. Jak na razie sprawdziłam je na w-f i wypadły nie źle.
Podsumowując, uważam, że Reebok Easytone to na prawdę dobry zakup. Nie zawsze mam ochotę na ćwiczenia. Czasem nie mam siły, ani chęci ruszyć palcem, a co dopiero wstać i pobiegać. A tak, gdy mam iść np. do sklepu, zakładam buty i "pracuję" nad zgrabną pupą. 
Pozdrawiam i życzę motywacji i sukcesów.
Niedługo wakacje, a ja mam jeszcze dużo pracy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz