czwartek, 11 kwietnia 2013

Po prostu schudnij!

Tylko jak po prostu schudnąć? Wydaję się to łatwe, prawda. Słucham od dziewczyn na przerwie, ile to one nie schudły. Jest mi przykro, ponieważ chciałabym, aby one wiedziały, że chudnięcie nie jest takie proste. Ja nie tylko zmagam się ciałem, ale również z głową. A to już wyższa szkoła jazdy. Oglądam ich zdjęcia i chce mi się krzyczeć. Ja też tak chcę! To moje marzenie. Bycie zdrową i chudą. Chciałabym powiedzieć bulimii raz na zawsze: spływaj! Ale nie potrafię. Walczę z nią od roku. Gdy jestem na dobrej drodze, ona mówi "cześć, wróciłam". A ja wtedy jestem wściekła. Chciałabym Wam dać jakąkolwiek radę, ale nie mogę, bo to byłoby nie fair. Jak mogę to zrobić, skoro sama nie nie mogę schudnąć. Ale wierzę, że za miesiąc lub dwa napiszę Wam: Kochane, ważę 48 kg. Zaraz popłaczę się ze szczęścia".
Powodzenia z utratą wagi i z pozytywnym, a przede wszystkim zdrowym myśleniem. Buziaki. Trzymajcie się cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz