czwartek, 25 kwietnia 2013

Najlepsze śniadanie na świecie.

Wstając rano, a właściwie kładąc się wieczorem, jestem przekonana, że dzień który się rozpoczyna będzie wspaniały. Co to znaczy? Dla mnie to zdrowe odżywianie, uprawianie sportu, a przede wszystkim przyjęcie jak najmniejszej liczby kalorii. Rano zawsze piję kawę, najczęściej z mlekiem, choć zdarza mi się wypić espresso. Później robię śniadanie. Mam schizę na punkcie dokładnego ważenia produktów oraz zapisywania tego co zjadłam, nawet jeśli zawaliłam dzień i jadłam jak opętana, to i tak to zapiszę. Łatwiej jest to kontrolować. Prawdę mówiąc, patrząc czasami na wpisy, robi mi się nie dobrze. Nie mogę uwierzyć, że aż tak dużo pochłonęłam.
Zatem odmierzam 100 ml mleka, łyżkę żytnich płatków oraz łyżkę błonnika. Ile to kalorii?
Mleko 0,5% - 36kcal/100ml
1 łyżka płatków żytnich -  34kcal (ok.10g)
1 łyżka błonnika - 16kcal (ok.5g)
Śniadanie jest pożywne i długo nie czujemy głodu. Jest niskokaloryczne i przyzwoite, jeśli chodzi o smak.
Pozdrawiam. Trzymajcie się cieplutko i chudziutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz