poniedziałek, 18 lutego 2013

Tak nie może być. Trzeba coś ze sobą zrobić!

Jestem nafaszerowana marchewkami. Wydaje mi się, że to nic złego, bo mają mało kalorii. Muszę znowu popracować nad wielkością mojego żołądka. Staram się jeść mało i bardzo zdrowo. Najbardziej brakuje mi pieczywa i czekolady. Ale ostatnio oglądałam operację bajpasu żołądka i byłam przerażona jak można się tak zapuścić i ile można jeść by być tak otłuszczonym. Nie chcę tak wyglądać, NIGDY! Wiec coś trzeba zrobić. Tym bardziej, że ostatnio nie wyglądam zachwycająco. Za dwa miesiące mam ogromną imprezę i muszę wyglądać olśniewająco. I tak będzie. W dodatku w sobotę idę na urodziny i strata paru kilogramów byłaby nawet wskazana:).
Pamiętajcie, dobre, zdrowe i optymistyczne podejście to podstawa!
Powodzenia i pozdrawiam! Buziaki!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz