czwartek, 13 grudnia 2012

Szczerze, nie wiem w co rękę włożyć!

Kurczę, za tydzień są święta, a w szkole zostałam zasypana pracami klasowymi, sprawdzianami itp. U Was tez tak jest? Ja na prawdę nie mam w co rąk włożyć. Śpię po cztery godziny, a sen do utraty tłuszczu i dobrej przemiany materii jest bardzo ważny. Nie mam czasu na bieganie, ale od soboty postaram się znaleźć chwilę. Sport jest istotny, zwłaszcza uprawiany regularnie. Gdzieś czytałam, że systematyczne ćwiczenia wydłużają życie o 3,5 roku. Sporo.W dodatku przestałam się odchudzać, jem to jest, bo nie mam czasu na przygotowanie. Na szczęście jutro mam tylko jedną pracę klasową więc na obiad standardowo łosoś z warzywami.
Nie będę Wam pisać, jak się czuję, bo musiałabym użyć samych wulgaryzmów. Jestem zmęczona. Tyle.
Zaczynam odliczać dni do 21, bo wtedy jest tylko wigilia klasowa i konkurs kolęd.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości i samozaparcia
Anorexia-anorexic-black-and-white-bones-collarbones-favim.com-126432_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz