sobota, 29 grudnia 2012

Kartka papieru przyjmie wszystko.

Wczoraj robiłam porządek w papierach i znalazłam mój pamiętnik pro Any. Kurczę, ile łez leciało, gdy to pisałam. Ale to był najlepszy sposób, ze wszystkich. Moja mama mi zawsze powtarzała: "Pamiętaj, kartka przyjmie wszystko." I miała rację. Dlatego polecam założyć sobie taki dziennik. Nawet jak będziecie miały chwilę słabości, wystarczy otworzyć i przeczytać. Poczujecie się lepiej. Nie ważne co tam jest, ale będzie Wam lepiej. Możecie tak jak ja poprzyklejać zdjęcia bardzo szczupłych modelek i Waszych "wzorów".
Oto plan mojego posiłku na dzień dzisiejszy. Na śniadanie standardowo: kawa. Na drugie śniadanie zjem 1 macę i wypiję szklankę soku, natomiast na obiad mam 50 g kaszy gryczanej i brokuł i brukselkę. Mają bardzo mało kalorii, więc można zjeść ich trochę więcej. Do tego nieograniczona ilość herbaty, oczywiście niesłodzonej  i wody.
Pozdrawiam. Trzymajcie się cieplutko i bardzo chudo. Buziaki!
106702333_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz