wtorek, 6 listopada 2012

Spójrz na nią. Ona niknie w oczach!

Czy to jest wymarzone zdanie, które chce usłyszeć każda z Nas. Jestem czwarty dzień na "diecie". Nie nazywam tego dietą, ale nie wiem jak to opisać. Zaczęłam się odżywiać bardzo mało kalorycznie. Staram się wyeliminować tłuszcz, ale nie wszystkie, bo tłuszcze są bardzo potrzebne naszemu organizmowi. Niektóre dziewczyny piszą w dekalogu, że lepiej być chudą niż zdrową. Moim zdaniem to nie ma sensu. Kiedy nacieszysz się szczupłą sylwetką, w czasie choroby, w szpitalu? Pomyślcie nad tym, proszę. Mnie w trzymaniu nad sobą dyscypliny bardzo pomaga muzyka. Uwielbiam Depeche Mode. Jeśli ktoś kocha ich muzykę, tak jak ja, polecam obejrzeć sobie koncert z Barcelony. Cóż więcej pisać... Bardzo dziękuję, że "jesteście" ze mną, czytacie mojego bloga. Bardzo, ale to bardzo mi pomaga. Pozdrawiam Was Motylki. Piszcie komentarze, jeśli macie jakieś pytania. Aha i nie mogło by się odbyć bez: Trzymajcie się cieplutko i chudziutko!
anorexia-anorexic-back-bones-girl-Favim.com-257682.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz