niedziela, 28 października 2012

Nowe, zimowe motywacje...

Witam Was Kochane Motylki, przepraszam, że dawno się odzywałam, ale miałam dużo pracy. W moim mieście spadł śnieg, a ja dostałam ogromny "zastrzyk" energii. Niestety senes i rozstrój żołądka idą od trzech dni w parze, ale to się zmieni (oby!). Mam nadzieję, że też jakoś dajecie sobie radę, żeby pokonać łakomstwo. Zamierzam do piątku stracić 5 kg tzn. 1 kg na dzień. Może to nie poważne, ale na pewno do zrobienia. Tak więc będę się chwalić lub żalić ( mam nadzieję, że to pierwsze). Trzymajcie się cieplutko i chudziutko. Pozdrawiam i podaję zimowych propozycji na spalenie kalorii w 60 minut:
Jazda na nartach           511 kcal 
Chodzenie po śniegu     340 kcal
Odśnieżanie                 408 kcal
Jazda na biegówkach    612 kcal
Aby spalić kalorie bez wysiłku wystarczy wziąć  zimny prysznic. Nasz organizm będzie się ogrzewać , a przy tym będzie potrzebował energii (tych okropnych kalorii).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz