sobota, 13 października 2012

Dieta. Którą wybrać i jak na niej wytrwać?

Na razie staram się jeść normalnie. Jak zalecają dietetycy i lekarze, ale nie zawsze to mi wychodzi. Jestem chora i mam szczęście w nieszczęściu, że w ogóle nie mam apetytu.Od jutra rozpoczynam dwie diety jednocześnie.
1. Skinny girl diet
2. Dieta białkowa- moja wersja tzn. ryby, sery białe, mleko, jogurty naturalne.
 Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak na niej wytrwam. Może żyjąc w przekonaniu, ze jeśli nie wytrwamy to już zawsze będziemy takie obleśne. Będziemy same i nikt nas nie zechce.A dziewczyny, które będą zazdrościły nam spodni, w naszych głowach będą mówiły o naszym ohydny m ciele.Może i tak będzie. Ale jeśli ma nam to pomóc schudnąć, to dlaczego nie?
Jak wybrać dietę, gdy już chcemy się na jakąś zdecydować? Nie jestem fanka nabiału. Nie jem żadnych owoców i niewielkie ilości warzyw. W dodatku pół roku temu odstawiłam mięso.Został mi więc nabiał.
Moim zdaniem wybierając dietę powinnyście się kierować swoim smakiem. Po co się męczyć na diecie proteinowej skoro myśląc o mleku masz mdłości?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz